Arnhemse ondernemer woedend op Vodafone na hoge rekening

Arnhemse ondernemer woedend op Vodafone na hoge rekening

De directie van Padisah Lounge uit Arnhem is woedend op telecomgigant Vodafone. Via social media werd er een bericht met ‘waarschuwing’ gedeeld om geen klant meer te worden bij Vodafone.

‘Al jaren klant bij Vodafone’
Onderstaande is ook direct via facebook gestuurd aan Vodafone zelf: ‘Al jaren een klant bij jullie met meerdere abonnementen welke tezamen zeker boven de 150 euro per maand zijn.
Maar wat jullie nu hebben gedaan, heeft mij doen besluiten om mijn abonnement te beëindigen bij jullie, zodra mijn contract is afgelopen!
Je betaalt jarenlang elke keer je rekening op tijd, maar een keer niet betalen, omdat de rekening belachelijk hoog is, met jullie gekke roamingkosten, zorgt ervoor dat ik per direct wordt geblokkeerd.’

banner lub

Opzeggen Vodafone abonnement
Padisah Lounge is ‘not amused’ over de manier waarop Vodafone omgaat met de klachten. De Arnhemse ondernemer dreigt zelfs om al zijn abonnementen op te zeggen als er geen gepaste oplossing komt.’

‘Wil je een betalingsregeling afspreken, zeggen ze is goed, dat spreken we af. Maar totdat de betalingsregeling is afgelopen, blijf je geblokkeerd. Maar de abonnementskosten moet je wel maandelijks blijven doorbetalen!
Dit slaat helemaal nergens op. Als ik geblokkeerd blijf, waarom moet ik dan mijn abonnement blijven betalen, als ik het toch niet kan gebruiken.
Mochten jullie niet met een gepaste oplossing komen, dan zorg ik er persoonlijk voor dat ik mijn abonnementen beeindig bij jullie en die van mijn vrienden/familie.
Reken maar op een inkomstenverlies van 1000 euro per maand (makkelijk).
Dag Vodafone.’

Opvallend was wel dat alle opmerkingen en steunbetuigingen van vrienden en klanten opeens waren verdwenen. Tijdens het publiceren van het artikel was hier nog niets over bekend.

Reacties


No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Only registered users can comment.