Nederlandse politici hebben het recht niet om over Turkije te praten

Nederlandse politici hebben het recht niet om over Turkije te praten

Nederlandse politici worden betaald door de belastingbetaler in Nederland om als gekozen politicus problemen in Nederland op te lossen en er te zijn voor de burgers in Nederland. Je wordt als Kamerlid van de VVD, CDA, PVV niet betaald om adviezen te geven over Turkije. Zorg er maar eerst voor dat zorg weer in NEDERLANd betaalbaar wordt…

Turken zijn geen domme bergbewoners
Het is helemaal niet aan het CDA, Keklik Yucel (PvdA), Dilan Yesilgoz (VVD) of Karabulut (SP) bestemd om een mening te vormen over Turkije laat staan Turken. Zet je eerst als politicus in voor de Nederlanders en behandel Turken niet als domme bergbewoners die een keuze hebben gemaakt door een president of kabinet te kiezen. De Turken zijn in staat om zelf na te denken en keuze’s te maken… Daar hebben ze jullie niet voor nodig!


Gaat alles in Nederland wel goed dan?
Vooral het beeld dat alles goed gaat in Nederland en dat we daardoor een reactie moeten geven op alles wat zich afspeelt in Turkije gaat echt te ver. Erdogan mag best machtig zijn, of een aparte visie hebben dan de alcoholdrinkende minder islamitische Nederlandse politicus. Maar mogen de Turken daar zelf over oordelen?

De Turkse overheid (niet Erdogan GVD!) heeft ervoor gekozen om mensen op te pakken of rechters massaal te schorsen vanwege een mislukte coup. Wat moest hij anders doen? Afwachten tot er een nieuwe coup zou plaatsvinden? Dit kun je toch als Nederlandse politicus niet menen?

Later meer….

Reacties



19 comments

Write a comment
  1. Herman 9 september, 2017, 02:44

    Hello there! This blog post could not be written much better!
    Going through this article reminds me of my previous
    roommate! He constantly kept talking about this. I will forward this article to him.
    Fairly certain he’s going to have a very good read.
    Thank you for sharing!

  2. Ian 9 september, 2017, 00:15

    Good day I am so excited I found your site, I really found
    you by error, while I was browsing on Digg for something else, Regardless I am here
    now and would just like to say thank you for a tremendous post and a all round thrilling
    blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the moment but I have saved it and
    also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep
    up the fantastic jo.

  3. Silvia Odete Morani Massad 5 september, 2017, 17:55

    We’re a group of volunteers and starting a new
    scheme in our community. Your website provided us with
    valuable information to work on. You’ve done an impressive job and
    our whole community will be thankful to you.

  4. Fa Q 19 augustus, 2016, 20:06

    Waarom houden jouw mede erdogan aanhangers zich wel bezig met gulen voorstanders in dit land dan? en echt laag bij de grond ben je met je moslim opmerking. Waar zijn je voorstanders dan uit andere moslimlanden want die hoor je ook niet, turkije heeft geen vrienden meer, streeft af op een isolement…goed bezig joh.

  5. Fa Q 19 augustus, 2016, 20:01

    Dat moet je tegen die domme turken zeggen die in dit land willen dat mensen vervolgt worden omdat ze een mening hebben. Ik zal nooit een voet zetten in dat schijtland van je…

  6. Age 25 juli, 2016, 21:30

    Beste Zimra,je hebt het hoofdverhaal heel goed gelezen maar reageert wat onverschillig en luchtig. Maar mensen mogen zich toch wel een beetje verontrust zijn over hetgeen in het kandidaat EU-lidstaat gebeurt? Bovendien worden eigenlijk alleen maar nederTurkse kamerleden(nestbevuilers) genoemd…..die vooral hun mond moeten houden over Turkije,zij zouden pro-Erdogan Turken zien als domme bergbewoners wat natuurlijk wat overdreven is,hooguit mensen die verblind zijn en bepaalde bedenkelijke ontwikkelingen ingezet door Erdogan fanatiek toejuichen.

    We zien overigens nu wel wat er in Nederland gebeurt met Gülen-aanhangers. Erdogan juicht geweld tegen Gülen-aanhangers toe,de beweging moet uitgeroeid worden…zelfs in Nederland.. Wederom zo’n teken van mislukt integratie.!!!

  7. Zimra 25 juli, 2016, 19:29

    Beste mensen, waarom je druk maken om dingen in het buitenland. Ik ben geen Turk en ken het systeem niet goed genoeg. Maar na mijn mening zit iedereen maar te zeiken.. Er is bijna een coupe gepleegd, en het volk wilde dat niet.

    Ga dan als Nederlander of Turk niet lopen zeiken dat het anders moet. Ga er anders lekker wonen of op vakantie.

    Neem een wijntje of een Frisje, en geniet van het weer.

  8. Age 25 juli, 2016, 17:35

    Mevlüt,ik wil je bij deze toch aanraden om eens een opfriscursus Nederlands te volgen. Je woont wel in Nederland hè en je Nederlands is van een belabberd niveau. Waarschijnlijk spreek en schrijf je het te weinig met het bovenstaande als resultaat. Wat is thuis de voertaal? 100% Turks? Je bent geboren in Nederland? Woont al heel lang in Nederland maar schrijft en spreekt waarschijnlijk beter Turks dan Nederlands. OK,het is dus verontrustend dat er zoveel nederTURKEN achter de chanterende megalomane engerd Erdogan staan,een man die polariseert en een bepaalde maatschappij voorstaat waar wij Nederlanders + overige Europeanen van gruwen en waarnaar jullie nederTURKEN snakken hetgeen meteen aangeeft dat de integratie volledig mislukt is.

    Grenzenloze loyaliteit is eng!

  9. Mevlüt 25 juli, 2016, 15:55

    Waroom maken Julie zo veel commentaren over Turkish. Wat hebben Julie mee te maken. Blijven lekker leven in Nederland and staan still aub

  10. Age 25 juli, 2016, 10:28

    Wonderlijk stuk. Vrije mensen mogen dus geen mening vormen wordt hier gevonden. Er worden zaken bij gehaald die irrelevant zijn. Persoonlijk vind ik het bedenkelijk dat veel nederTURKEN eigenlijk alleen maar Turkse tv kijken welke nogal eenzijdig pro Erdogan nieuws verkondigen. Natuurlijk wordt alles door de nederTURK geloofd en wanneer er via via een ander geluid wordt opgevangen zijn dat uiteraard westerse leugens. Het dwepen met Turkije door nederTURKEN begint inmiddels wel een beetje de spuigaten uit te lopen. nederTURKEN,die not wannabe Nederlanders zouden zich eens af moeten vragen wat ze nog te zoeken hebben in Nederland wanneer je zo extreem gericht bent op Turkije en dweept met dat land. Deze not-wannabe Nederlanders hebben duidelijk de keuze gemaakt,zij leren hun kinderen als eerste Turks,zij kijken voornamelijk Turkse tv,zitten voornamelijk op Turkse sociale media,spreken onderling Turks,zij zijn niet voor Ajax Psv of Feyenoord maar voor Galatasaray Fenerbahce of Besiktas. Niet voor oranje maar voor het Turkse elftal. Die dwepende nederturken lijken wel allemaal een vlag te bezitten…uiteraard de Turkse die zij tot ergernis van autochtone Nederlanders steeds vaker laten wapperen,zou er ook maar een nederturk zijn die een Nederlandse vlag bezit is een vraag die bij mij opkomt. Zij pikken geen enkele kritiek op hun HUN geliefde Turkije of op hun HUN geliefde leider,ze zijn reuze trots op hun Turkse paspoort,dwepen met hun grootse land en krachtige leider en ga zo maar door,wanneer iemand in het land waar zij op vakantie zijn zou vragen wat voor nationaliteit zij hebben zouden ze zonder twijfel de Turkse noemen…maar ja ze gaan alleen maar naar Turkije op vakantie hè.
    Waarom vangen zij de enkele reis niet aan naar HUN geliefde land met HUN geliefde leider voor wie zij zelfs bereid zijn te sterven,waarom maken zij hun grote droom niet waar,het zou veel voordelen geven,opa en oma kunnen eindelijk weer terug naar Turkije het land waar zij zijn geboren en opgegroeid. Verdere voordelen: De nederturken zijn definitief verlost van de in hun ogen 16 miljoen racistische Nederlanders maar wij weer verlost van deze ultra-nationalistische Armeense-genocide ontkennende recalcitrante langetenen-turken/not wannabe Nederlanders,bovendien zou ik hen dringend willen aanraden om het volgende vooral niet te vergeten……bij vertrek naar Türkiye dienen zij hun Nederlands paspoort natuurlijk wel netjes in te leveren,hierna mag wat mij betreft de Turkse vlag eenmalig uit de auto hangen maar dienen zij wel heel heel HEEL snel weg te wezen!!!……..Maar wat vinden de nederTURKEN nou van dat megalomane meer dan 1000 kamers tellende paleis dat meneer Erdogan uit de grond heeft laten stampen,fantastisch toch??

  11. Okki 24 juli, 2016, 17:35

    Ja je zegt het zelf hier ja,weet je wat ik niet snap waarom jullie je zo druk bezig houden met de politici In Turkije dan hier in Nederland.
    Daar heb ik eigenlijk maar een antwoord afgunst,moslimhaters

  12. VSA 23 juli, 2016, 19:40

    Nou dit dus. Sorry, maar je reactie slaat nergens op, gezien het een reactie op mij comment is. Voor de helderheid: Erdogan heeft zeker dingen gedaan om Turkije en het volk in economisch en sociaal opzicht vooruit te helpen, meer dan zijn voorgangers. In dat opzicht snap ik ook dat mensen op hem stemmen. Maar dat neemt niet weg dat hij niet vies is van macht en geld (zie zelfverrijking, posities die zijn vriendjes en familie krijgen enz.). En het neemt niet weg dat hij alles, maar dan ook alles bepaald en geen tegenspraak duld. Een beetje een schijndemocratie. Wat ook feitelijk waar is, want zelf meegemaakt/gezien, is dat een deel van het voll min of meer gedwongen om op AKP te stemmen, omdat ze anders ontslagen worden. Ik zie uiteraard niet wat er in heel Turkije gebeurd, maar ik geloof niet dat het alleen in mijn stad is geweest. Ik weet nu al dat jij gaat zeggen dat het niet waar is, en ik een zionist e.d. ben. Het maakt mij echter niet veel uit wat jij of anderen gaan denken. Ik geef de infirmatue nu, jij mag je mening hebben.
    Jouw reactie is de reactie van de gemiddeld Turk. Hele lange tenen, elke vorm van kritiek op Turkije (in dit geval was het overigens niet een op Turkije) wordt bestempeld als landverraad of zionisme e.d.. Maar als je als een blinde schaap achter Erdogan wil aanlopen, is het jou keus.

  13. praters&doeners verschil 23 juli, 2016, 18:27

    ten zevende Turkije liep 50 jaar terug in 1999!
    was jij soms niet de aanhangers van de regering van toen??

    we zijn in 2016 super macht en typisch zionistische commentaar dat jullie allemaal geven met haat dat Turkije vooruit komt. leuk om te zien dat jullie, je leven gewoon haten!!

    met heel veel excuus aan mijn volk maar ik heb echt medelijden met typen zo als jullie jullie haten Erdogan en Turkije maar jullie hebben genoeg tijd om over ze te gaan discuteren op de sociaal media doe wat voor de volk of partij die jij wel mag meschien kom je dan wel verder dan Erdogan en dan nog op de niveau dat je wat over hem te zeggen heb

  14. VSA 23 juli, 2016, 15:09

    Ten eerste mag iedereen een mening over alles hebben, ook al is jouw mening dat het niet mag. Ten tweede, wat heeft het wel of niet drinken van alcohol hiermee te maken?
    Ten derde, je bent erg naïef als je denkt dat Erdogan niet letterlijk alles bepaald (en zoals elke politicie op de wereld gedreven door macht en geld).
    Ten vierde, het lijkt wel bij de Erdogan aanhangers dat als je het niet eens bent met Erdogan, je meteen een landverrader bent. Want schijnbaar is Erdogan hetzelfde als Turkije.
    Ten vijfde, de leider van Noord Korea kan een voorbeeld nemen aan de propaganda die tentoon gesteld wordt op bepaalde Turkse zenders.
    Ten zesde, nee ik ben ook geen aanhanger van Gülen en hem vertrouw ik ook voor geen meter. Iemand die zoveel geld heeft gemaakt moet wel ergens een vinger in de pap willen hebben. Alleen is zijn toon naar de buitenwereld een stuk vriendelijker dan die van Erdogan.
    Ten zevende, nee dat was het.

  15. Jan 23 juli, 2016, 14:56

    Kanker op met je vrijheid van meningsuiting heb je in nederland niet dir persoon uit kampen over de koning en jij durf nog te zeggen vrijheid van meningsuiting

  16. LINDA 23 juli, 2016, 14:10

    Waarom niet dan, we hebben hier vrijheid van meningsuiting toch?

  17. M 23 juli, 2016, 13:47

    Oke

  18. Batu 23 juli, 2016, 13:09

    Oh jij bent ook zo een Turkije expert/kenner

  19. NickAdam 23 juli, 2016, 09:55

    Jij bent echt een sukkel, je hebt geen idee wat er speelt wn geen idee waar je t over hebt. Je artikel mist inhoud en logica. Dom dom dom iemand
    Ik mag hopen dat Erdogan Turkije zoals verwacht volledig in de vernieling helpt. Dat de meeste strenge sharia wetgeving ingevoerd word en Turkije ipv een islamitische lente de islamitische winter tegemoet gaat. Geen enkele Erdogan aanhanger zou ooit toegestaan mogen worden zich vrij in europe te vestigen of te bewegen.

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*