Dood Tyson Haynes (26) heeft veel impact op Arnhemmers

Dood Tyson Haynes (26) heeft veel impact op Arnhemmers

De 26-jarige Tyson Haynes uit Arnhem is in de nacht van maandag op dinsdag doodgeschoten op de Thaliastraat in de Arnhemse wijk Schuytgraaf. De rol van twee verdachten (35 en 36 jaar) wordt nog onderzocht door de politie.

Gesprek van de dag
Bij de Omnibus (school tegenover waar Tyson werd neergeschoten) was het ook het gesprek van de dag. Ouders kregen een mail waarin werd aangegeven dat er met de kinderen is gepraat over de schietpartij, en waarom de locatie was afgesloten door de politie. Veel wijkbewoners waren niet op de hoogte van de schietpartij en zagen pas in de ochtend dat bepaalde wegen waren afgesloten.

(advertentie)

(advertentie)

Tyson Haynes was bekend in Arnhem
Tyson Haynes kende veel mensen in Arnhem en vooral in Klarendal. De jonge levensgenieter kreeg via zijn eigen facebookpagina massaal reacties van vrienden en familie die hem hebben gekend. Er zaten ook hele emotionele berichten die wij graag met de lezer willen delen:

‘Ik kan t nog steeds niet beseffen leef de hele dag al in een roes me hart is in duizenden stukken probeer me groot te houden Tyson Haynes ben me verdriet zelfs gaan proberen weg te drinken hele dag met tranen in me ogen ik weet niet meer wat ik moet doen al weet ik dat ik niks meer kan doen morgen gaan we dua’s voor je doen….’

‘Wat moet ik zeggen man broer Tyson Haynes je laaste woorden naar me waren krachtig, powerfull!! ik zweer voelde die lobi/vibe op afstand.
Heb geen woorden voor dit man me dag is verpest’

‘Hele dag zoek ik naar de juiste worden maar die zijn er niet.. kwam je laatst nog random tegen bij de Drive en je zou nog joinen naar the zone maar die dag mocht nooit komen..’


 

Reacties



11 comments

Write a comment
  1. Sana Denes 1 januari, 2018, 04:07

    You’ve made some good points there. I looked on the web to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.|

  2. Ian Verkamp 28 december, 2017, 22:28

    Aw, this was an exceptionally good post. Taking the time and actual effort to make a really good article… but what can I say… I hesitate a lot and never seem to get nearly anything done.|

  3. Kenneth Brubaker 27 december, 2017, 05:25

    Hi my family member! I wish to say that this post is awesome, great written and include approximately all vital infos. I would like to see extra posts like this .|

  4. Tonie Gunzenhauser 22 december, 2017, 13:12

    Does your site have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to send you an e-mail. I’ve got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.|

  5. Leo Primus 21 december, 2017, 23:48

    First off I want to say wonderful blog! I had a quick question in which I’d like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your thoughts prior to writing. I’ve had a hard time clearing my mind in getting my thoughts out there. I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips? Many thanks!|

  6. Ignacio Arbour 20 december, 2017, 16:07

    Hi there i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this piece of writing i thought i could also make comment due to this brilliant post.|

  7. Claretha Jager 20 december, 2017, 11:32

    Inspiring story there. What happened after? Take care!|

  8. Solomon Erkela 20 december, 2017, 03:16

    Wow, fantastic weblog layout! How long have you ever been running a blog for? you made running a blog look easy. The full look of your web site is fantastic, let alone the content!

  9. Jolie Stoeckel 19 december, 2017, 14:35

    What’s up, this weekend is pleasant for me, since this moment i am reading this fantastic informative article here at my home.|

  10. Damaris Alcoser 19 december, 2017, 11:55

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get four e-mails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Many thanks!|

  11. Hosea Spoelstra 16 december, 2017, 12:55

    Spot on with this write-up, I seriously think this site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the information!|

Only registered users can comment.