Derde vluchthaven in Istanbul maakt Frankfurt en Amsterdam kapot

Derde vluchthaven in Istanbul maakt Frankfurt en Amsterdam kapot

Het leek ons verstandig om de feiten eens op te zoeken en te kijken wat er nu gaande is in Europa en in de wereld. Waar komt die haat richting Erdogan vandaan? Is de Turkse president nu echt een dictator of wordt hij alleen zo neergezet door blanke journalisten?

Fabeltjes over vrije pers in Turkije
De fabeltjes over vrije pers in Turkije en opgesloten journalisten geloven we al lang niet meer. Van de vier grote kranten in Turkije is alleen Sabah regeringsgezind. De andere kranten (Hurriyet, Posta en Sozcu) zijn alles behalve positief over Turkije en de AK-partij. De journalisten die in Turkije vastzitten, zitten niet in de cel omdat ze een andere mening hebben…




Turkije-kenners Lucas Waagmeester
Dit wordt natuurlijk wel zo gebracht door Lucas Waagmeester (NOS-correspondent) en zijn gesponsorde collega’s. Waarom mogen alle andere journalisten dan wel kritische en anti-Erdogan verhalen publiceren in Turkije? De journalisten die vastzitten hebben banden met verboden terreurorganisaties of verheerlijken terreur door middel van propaganda. Zie je het voor je dat een NOS-correspondent lovend is over de NSB’ers of IS-medewerkers?

Meer aan de hand
Dus moet er meer aan de hand zijn om de haat tegen Erdogan en Turkije te ‘rechtvaardigen’ ? Wat gaat er nu gebeuren als de Turken bijvoorbeeld klaar zijn met ‘vluchthaven nummer drie’ in Istanbul. Welke landen en steden krijgen hier dan last van en zouden deze ontwikkelingen het liefste tegen willen houden in het belang van economische ontwikkelingen in Nederland of Duitsland?

Frankfurt vs Istanbul
Als we luchthaven van Frankfurt en Istanbul vergelijken komen we tot interessante conclusies:
Zo krijgt de nieuwste luchthaven in Istanbul een oppervlakte van 77 vierkante kilometer, terwijl de Duitsers het moeten doen met maar 21 vierkante kilometer. De luchthaven in Frankfurt is op 15 kilomter afstand van de stad, en de luchthaven in Istanbul is op 25 kilometer afstand van de stad.




De Turken bouwen zes landingsbanen om al het verkeer (inclusief tussenstop, dat eerst gebruik maakte van Frankfurt) in goede banen te leiden. Terwijl Frankfurt maar vier landingsbanen heeft. De Duitsers kunnen op jaarbasis 93 miljoen reizigers aan in Frankrijk, terwijl de Turken het hebben over 200 miljoen reizigers die Istanbul als tussenstop gaan gebruiken….

Het gaat dus om miljarden euro’s aan inkomsten die bepaalde landen gaan missen als de Turken zo door blijven gaan… Snap je nu waarom Turkije en Erdogan worden neergezet als halve debielen….?



Related Articles

Luchthaven Istanbul Atatürk vervoert meer passagiers dan Schiphol

De Turkse luchthaven is tegenwoordig een van de drukste luchthavens in Europa. Luchthaven Istanbul Atatürk vervoert al meer passagiers dan Amsterdam

Staande ovatie voor ‘El Turco’ in Camp Nou na bizarre doelpunt

‘El Turco’ Arda Turan was gisteren weer eens waardevol voor Barcelona. De Turkse international scoorde de eerste twee doelpunten voor

VIDEO Kamerleden AK-partij en MHP slaan samen PKK-politici in elkaar

Sommige onderwerpen blijven gevoelig in Turkije, blijkt ook uit een commissievergadering die maandag plaatsvond in Ankara. In Turkije is er

Geverifieerd door MonsterInsights