Arnhemse band DriftWood treedt op voor instelling de Herbergier

Arnhemse band DriftWood treedt op voor instelling de Herbergier

De Arnhemse band DriftWood heeft zaterdag 9 mei een optreden gegeven voor de Herbergier Arnhem, een instelling in het Spijkerkwartier voor volwassenen met geheugenproblemen zoals dementie. (Foto: Guido Roncken)



Inwoners op veilige afstand
De band trad op op de parkeerplaats voor de instelling, zodat de inwoners op veilige afstand konden toekijken. 
Bijzonder aan het optreden was dat bij DriftWood ook eenmalig Sean Freeman, de saxofonist van de bekende Britse band Level 42, meedeed. Na ongeveer drie kwartier zwaaiden de enthousiaste inwoners van de Herbergier de band weer uit. Het optreden werd gefaciliteerd door Open Raam Concerten.

Meer info: facebook.com/banddriftwood



Related Articles

VIDEO Hooligans Graafschap slaan spelers Go Ahead in elkaar

Na afloop van het play-off duel tussen de Graafschap en Go Ahead Eagles (1-1) werd het veld bestormd door hooligans

Beste Wokmaster van Gelderland gespot in Arnhem

Volgens velen is hij de ‘Wokmaster’ van Gelderland en omgeving. Wokmaster Ramazan werd onlangs gespot bij Chico’s in de binnenstad

Heel Arnhem wacht met spanning op titelgevecht van Boy Boy

Vrijdag 28 mei aanstaande is het dan zover. De bekende Arnhemse kickbokser Boy Boy neemt het dan in een lang

Geverifieerd door MonsterInsights