Arnhemse band DriftWood treedt op voor instelling de Herbergier
De Arnhemse band DriftWood heeft zaterdag 9 mei een optreden gegeven voor de Herbergier Arnhem, een instelling in het Spijkerkwartier voor volwassenen met geheugenproblemen zoals dementie. (Foto: Guido Roncken)
Inwoners op veilige afstand
De band trad op op de parkeerplaats voor de instelling, zodat de inwoners op veilige afstand konden toekijken.
Bijzonder aan het optreden was dat bij DriftWood ook eenmalig Sean Freeman, de saxofonist van de bekende Britse band Level 42, meedeed. Na ongeveer drie kwartier zwaaiden de enthousiaste inwoners van de Herbergier de band weer uit. Het optreden werd gefaciliteerd door Open Raam Concerten.
Meer info: facebook.com/banddriftwood
Related Articles
VIDEO Hooligans Graafschap slaan spelers Go Ahead in elkaar
Na afloop van het play-off duel tussen de Graafschap en Go Ahead Eagles (1-1) werd het veld bestormd door hooligans
Beste Wokmaster van Gelderland gespot in Arnhem
Volgens velen is hij de ‘Wokmaster’ van Gelderland en omgeving. Wokmaster Ramazan werd onlangs gespot bij Chico’s in de binnenstad
Heel Arnhem wacht met spanning op titelgevecht van Boy Boy
Vrijdag 28 mei aanstaande is het dan zover. De bekende Arnhemse kickbokser Boy Boy neemt het dan in een lang

