Bekendmaking uitslag lijsttrekkersverkiezing D66 Arnhem
D66 Arnhem kiest Mattijs Loor als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen
2022. (foto: Screenshot Notubiz.nl)
De leden van D66 Arnhem hebben Mattijs Loor tot lijsttrekker gekozen voor de aankomende
gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022.

Bestuur D66 positief over nieuwe lijsttrekker
Het bestuur kijkt terug op een positieve lijsttrekkersverkiezing. Voorzitter D66 Arnhem Gido
ten Dolle: “Ik ben erg blij dat Mattijs met grote steun van de leden gekozen is. Mattijs heeft veel
ervaring in de Arnhemse Raad, hij kent de dossiers en beschikt over een groot netwerk in de
stad. Hij is daarmee voor onze partij een ideale aanvoerder van lijst, waarmee we straks een
mooie verkiezingsuitslag kunnen gaan neerzetten. Daar ben ik van overtuigd’.
Mattijs Loor: “Ik wil de vele leden die voor mijn lijsttrekkerschap hebben gestemd bedanken
voor het vertrouwen. Ik kijk uit naar de komende maanden, waarin we met elkaar een mooi
progressief programma en een geweldig team gaan neerzetten voor 2022.”
Related Articles
Bekende Iraanse barber begint eigen kapsalon in Arnhem
De bekende Iraanse barber Mehdi Forutan begint binnenkort een eigen kapsalon aan de van Muijlwijkstraat in Arnhem. Dit melden bronnen
De imam van de moskee in Harderwijk roept op tot actie
De imam van de moskee in Harderwijk roept het volgende op.
Wow Waffle opent eerste vestiging in Arnhem
Wafflekoning Wow Waffle opent haar allereerste vestiging in Arnhem. Het bedrijf maakte dit bekend aan de webredactie van nieuwsblog HaberArnhem.

