Ondernemers en bewoners tevreden na sluiting deel Rijnkade
Sinds twee dagen is het op een deel van de Rijnkade en de Boterdijk ’s avonds en ’s nachts niet meer toegestaan om de kade op te rijden. Het gaat dan vooral om de ‘onderkade’ waar illegale feestjes werden gehouden of jongeren bijeenkwamen omdat het nergens anders kon met dat fraaie uitzicht. (foto: Mustafa Koyuncu)

Door Mustafa Koyuncuu / Arnhem
Ondernemers en bewoners tevreden na sluiting Rijnkade
De bewoners en vooral de ondernemers zijn tevreden na de sluiting. ‘Prima actie van de burgemeester om de Rijnkade eindelijk te sluiten. Vaker controle is dan ook wenselijk.’, aldus vergelijkbare reacties van ondernemers aan de Rijnkade. Het inrijverbod geldt tussen 16.00 uur en 06.00 uur, en is niet geldig voor bestemmingsverkeer. Het gaat wel om een proef van twee maanden, waarna weer gekeken zal worden naar de situatie.
Politie druk bezig met bekeuren
Op de foto’s van persfotograaf Mustafa Koyuncu is te zien hoe politie en handhaving druk bezig zijn met het uitdelen van verkeerboetes en het aanspreken van bestuurders. Ondernemers zijn dus ook blij voor de bezoekers die nu kunnen genieten van een drankje of maaltijd zonder gestoord te worden door jongeren in snelle auto’s. De jongeren vonden het altijd prachtig om het keiharde geluid van hun Mercedes AMG of een gehuurde Porsche te laten horen
Related Articles
BEELDEN Murat Şenyer geniet zichtbaar tijdens prachtige bruiloft
Amateurspits Murat Şenyer genoot zichtbaar van alle aandacht tijdens zijn bruiloft op zaterdagavond in Oldebeth Exclusive. De voetballer is in Arnhem
Pinguins in Arnhem heten alle bezoekers welkom
Arnhem heeft als een van de weinige steden in Nederland pinguins in de stad die te bezichtigen zijn in dierentuin
Gaat de gemeente Arnhem verhuizen of toch niet?
ARNHEM De gemeente Arnhem verlengt haar huurovereenkomst voor de Eusebiusbuitensingel 49-51-53 te Arnhem. In tegenstelling tot eerdere berichten zal de

